Miałeś w ostatnich
latach kredyt albo
pożyczkę?.
Miałeś w ostatnich latach kredyt albo pożyczkę?.
Zapytaj o pomoc

Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy ogólnego korzystania i zawierania umów zawieranych za pomocą Serwisu internetowego ZwrotOdBanku funkcjonującego pod adresem: zwrotodbanku.pl z Kulig i Wspólnicy – Adwokaci i Radcowie Prawni SP.K. z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Aleja Walentego Roździeńskiego 188C, wpisaną do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000947149, dalej „Dostawcą”.
  2. Kontakt z Dostawcą możliwy jest za pośrednictwem:
    • poczty tradycyjnej na adres: Kulig i Wspólnicy – Adwokaci i Radcowie Prawni SP.K Al. Roździeńskiego 188C, 40-203 Katowice
    • poczty elektronicznej na adres: biuro@zwrotodbanku.pl
  3. Korzystanie z serwisu internetowego ZwrotOdBanku jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  4. W przypadku zawarcia umowy Dostawcą za pośrednictwem serwisu internetowego ZwrotOdBanku, niniejszy Regulamin stanowi integralną część tejże umowy.
  5. Aktualna treść Regulaminu jest dostępna jest na stronie zwrotodbanku.pl
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.08.2024

Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

  • Serwisie internetowym – należy przez to rozumieć stronę internetową ZwrotOdBanku prowadzoną pod adresem zwrotodbanku.pl poprzez którą Klient ma możliwość nawiązania kontaktu z Dostawcą celem uzyskania informacji dotyczącej oferty Dostawcy bądź zawarcia z Dostawcą Umowy;
  • Dostawcy – należy przez to rozumieć Kulig i Wspólnicy – Adwokaci i Radcowie Prawni SP.K. z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Aleja Walentego Roździeńskiego 188C, wpisaną do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000947149
  • Kliencie – należy przez to rozumieć Użytkownika będącego osobą fizyczną zawierającą za pośrednictwem serwisu internetowego ZwrotOdBanku umowę z Dostawcą;
  • Umowie – należy przez to rozumieć umowę o świadczenie usług lub umowę cesji wierzytelności stanowiącej umowę zawartą na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, co do której stosuje się postanowienia ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., zawartą przez Klienta z Dostawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron umowy, z wyłącznym korzystaniem z jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  • Użytkowniku – osobie fizycznej, która korzysta z Serwisu internetowego, w związku z czym korzysta z usług świadczonych przez Dostawcę drogą elektroniczną, 
  • Konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Kredytodawcy – należy przez to rozumieć podmiot stanowiący stronę zawartej przez Klienta umowy o kredyt konsumencki;
  • Formularz kontaktowy – należy przez to rozumieć formularz umożliwiający Klientowi kontakt Dostawcą zamieszczony w Serwisie internetowym ZwrotOdBanku.

Ogólne warunki korzystania 

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania udostępnionych przez Klienta danych osobowych wraz z wskazaniem celu, zakresu, podstaw i zasad przetwarzania tych danych, a także informacja o prawach osób, których dane te dotyczą oraz informacja o wykorzystywanych za pośrednictwem Serwisu internetowego narzędziach analitycznych, w tym o stosowaniu plików cookies, zostały opisane w Polityce prywatności, opublikowanej na stronie Serwisu internetowego: zwrotodbanku.pl
  2. Udostępnienie Dostawcy przez Użytkownika i/lub Klienta danych osobowych oraz kompletnych dokumentów do wglądu w celu ich analizy jest dobrowolne, jednakże ich nieudostępnienie może uniemożliwić dokonanie analizy umowy kredytu konsumenckiego bądź zawarcie Umowy z Dostawcą.

Warunki techniczne

  1. Uzyskanie dostępu do Serwisu internetowego przez Użytkownika wymaga posiadania urządzenia z dostępem do Internetu wyposażonego w aktualną przeglądarkę Internetową.
  2. Uzyskanie dostępu do Serwisu internetowego przez Klienta wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w aktualne oprogramowanie umożliwiające przeglądanie treści Serwisu internetowego wraz z dokumentami udostępnionymi do pobrania na urządzenie Klienta.
  3. Za brak dostępu do Serwisu internetowego z przyczyn niezależnych od Dostawcy, w tym za czasową niedostępność Serwisu internetowego z uwagi na prace administracyjne lub prace mające na celu eliminację błędów, zagrożeń lub nieprawidłowości, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkownika (w tym Klienta).

Nawiązanie kontaktu ze strony przedstawiciela Dostawcy

  1. Uzyskanie kontaktu ze strony przedstawiciela Dostawcy możliwe jest za pomocą uzupełnienia Formularza kontaktowego znajdującego się w Serwisie internetowym o wymagane dane.
  2. W celu uzyskania kontaktu ze strony przedstawiciela Dostawcy należy w Formularzu kontaktowym:
    • wskazać rok zaciągnięcia kredytu korzystając z rozwijanej listy, rozwijającej się po kliknięciu na rubrykę „wybierz”, 
    • wskazać nazwę banku lub firmy pożyczkowej poprzez jej uzupełnienie w polu do tego przeznaczonym. Po uzupełnieniu wskazanych danych, konieczne jest ich zatwierdzenie za pomocą wybrania „przejdź dalej”. Po zatwierdzeniu wskazanych w lit. a i b powyżej danych, po otwarciu drugiej strony formularza należy:
    • wskazać imię i nazwisko, aktualny numer telefonu oraz aktualny adres e-mail w polach do tego przeznaczonych poprzez ich uzupełnienie,
    • przesłać skany bądź zdjęcia umowy kredytu poprzez wybranie opcji „wybierz plik” i oznaczenie właściwego pliku, który ma zostać załączony do Formularza kontaktowego. Po załączeniu pliku do Formularza kontaktowego należy zatwierdzić wprowadzone dane poprzez wybrania „wyślij formularz”.
  3. Uzupełnienie Formularza kontaktowego o wymagane dane oraz jego wysłanie rozumie się jako wyrażenie woli Użytkownika na nawiązanie kontaktu ze strony przedstawiciela Dostawcy.
  4. Przedstawiciel Dostawcy podejmie próbę kontaktu z Klientem za pośrednictwem rozmowy telefonicznej na wskazany przez Klienta numer telefonu lub wiadomości e-mail przesłanej na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Formularza kontaktowego przez Dostawcę.
  5. W przypadku wprowadzenia przez Klienta danych nieczytelnych, niejasnych lub sprzecznych, przedstawiciel Dostawcy podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu zadania dodatkowych pytań oraz ustalenia okoliczności zawarcia przez Klienta umów kredytu konsumenckiego, nazw instytucji, z jakimi zostały one zawarte, oraz innych informacji koniecznych dla dokonania analizy umowy kredytu konsumenckiego.
  6. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wskazanie przez Klienta w Formularzu kontaktowym błędnych lub nieprawdziwych danych osobowych uniemożliwiających kontakt z Klientem ze strony przedstawiciela Dostawcy.

Wstępna weryfikacja umowy kredytu konsumenckiego

  1. Po otrzymaniu przez Dostawcę Formularza kontaktowego, do którego załączone zostały skany bądź zdjęcia umowy kredytu konsumenckiego w formie umożliwiającej jej odczytanie, dokonywana zostaje wstępna weryfikacja umowy kredytu konsumenckiego, mająca na celu analizę umowy kredytu konsumenckiego pod kątem możliwości zawarcia przez Klienta z Dostawcą Umowy, a zatem analizy umowy kredytu konsumenckiego pod kątem zawierania przez nie klauzul abuzywnych lub postanowień, o których mowa w art. 45 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim.
  2. W przypadku, gdy wstępna weryfikacja umowy kredytu konsumenckiego nie wskazuje na możliwość zawarcia przez Dostawcę Umowy z Klientem, przedstawiciel Dostawcy przekazuje informację o braku możliwości zawarcia Umowy za pośrednictwem udostępnionych przez Klienta danych kontaktowych.

Zawieranie Umów

  1. Informacje udostępnione przez Dostawcę w Serwisie internetowym mają wyłącznie charakter informacyjny na temat usług oferowanych przez Dostawcę, a tym samym nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  2. Po przeprowadzeniu wstępnej weryfikacji umowy kredytu konsumenckiego, treść Umowy każdorazowo ustalana jest indywidualnie z Klientem.
  3. Treść Umowy ustalana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź rozmowy telefonicznej. W przypadku ustalania treści Umowy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej ustalenia pomiędzy stronami przesyłane są dodatkowo Klientowi przez przedstawiciela Dostawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  4. Po zakończeniu ustalania treści Umowy, każdorazowo przedstawiciel Dostawcy przesyła projekt Umowy do akceptacji przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Klient nie jest zobowiązany do akceptacji treści Umowy i może zgłosić zastrzeżenia lub uwagi do treści projektu Umowy.
  6. Na żadnym etapie ustalania treści Umowy Klient nie jest zobowiązany do zawarcia Umowy z Dostawcą, w tym także po udostępnieniu mu finalnej wersji projektu Umowy po uwzględnieniu zastrzeżeń lub uwag Klienta.
  7. Integralną część Umowy stanowi oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z Regulaminem, oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z Polityką prywatności, zgoda Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wykonania Umowy, a także niniejszy Regulamin.
  8. Złożenie oświadczeń wskazanych w ust. 7 powyżej oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy. Niezłożenie wskazanych w ust. 9 oświadczeń oraz niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zawarcie przez Klienta Umowy z Dostawcą.
  9. Zawarcie Umowy następuje wyłącznie przez podpisanie jej przez obie strony.
  10. Podpisanie Umowy następuje z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość poprzez udostępnienie Klientowi narzędzia umożliwiającego Klientowi podpisanie Umowy podpisem elektronicznym.
  11. Umowa zawierana jest na okres konieczny do jej wykonania, w tym także na okres konieczny do egzekucji roszczeń z niej wynikających. 
  12. Umowa zawierana jest z Klientem w języku polskim oraz w dwóch egzemplarzach po jednym dla stron.
  13. Po podpisaniu przez strony Umowy, Dostawca wydaje Klientowi egzemplarz dla niego przeznaczony w formie papierowej bądź na nośniku umożliwiającym jej trwałe zapisanie. 
  14. Do Umowy zawartej z Klientem przez Dostawcę zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

Wykonanie Umów

  1. Dostawca podczas wykonywania Umowy zobowiązana jest do:
    • podejmowania wszelkich możliwych i przewidzianych prawem działań mających na celu wykonanie Umowy;
    • działania z zachowaniem należytej staranności.
  2. Dostawca podczas wykonywania Umowy uprawniony jest do:
    • udzielania pełnomocnictw adwokatom bądź radcom prawnym w celu reprezentowania Dostawcy przed wszystkimi osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami i sądami wszystkich instancji, w tym w postępowaniach zabezpieczających i postępowaniach egzekucyjnych;
    • zlecania wykonania poszczególnych czynności bądź prowadzenia sprawy współpracownikom Dostawcy będącymi adwokatami bądź radcami prawnymi;
    • realizacji ciążących na Dostawcy zobowiązań za pomocą innych podmiotów, w szczególności firm świadczących usługi pocztowe bądź usługi elektroniczne.
  3. Jeżeli w celu wykonania Umowy konieczne będzie pozyskanie przez Dostawcę dodatkowych informacji o Kliencie lub dodatkowych informacji konkretyzujących wierzytelność od podmiotów trzecich, takich jak Krajowy Rejestr Dłużników, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. i BIK S.A. oraz tym podobne, Klient zobowiązany jest na wezwanie Dostawcy do:
    • udzielenia dodatkowych informacji wskazanych przez Dostawcę,
    • udzielenia dodatkowego pełnomocnictwa, o ile jest ono konieczne do uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do wykonania Umowy,
    • wyrażenia dodatkowych zgód, o ile są one konieczne do uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do wykonania Umowy.
  4. Dostawca wykonując Umowę nie gwarantuje uzyskania oczekiwanego przez Klienta rezultatu bądź rozstrzygnięcia sprawy, w tym Dostawca nie gwarantuje w szczególności:
    • zwrotu opłaconych odsetek kredytu konsumenckiego,
    • zwrotu innych kosztów kredytu konsumenckiego,
    • umorzenia odsetek kredytu konsumenckiego w części bądź w całości;
    • umorzenia innych kosztów kredytu konsumenckiego w części bądź w całości;
    • obniżenia raty aktywnego kredytu konsumenckiego w części bądź w całości.
  5. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klienta, w tym za:
    • nieprawidłowe przedstawienie okoliczności zawarcia przez Klienta umowy kredytu konsumenckiego (stanu faktycznego sprawy);
    • nieprzekazania wszystkich istotnych dla sprawy, kompletnych dokumentów wraz z załącznikami;
    • zatajenia istotnych dla sprawy faktów mogących mieć wpływ na wykonanie Umowy;
    • nieudzielenia Dostawcy pełnomocnictw oraz zgód w celu uzyskania przez Dostawcę koniecznych do wykonania Umowy informacji od podmiotów trzecich;
    • nieudzielenia lub błędnego udzielenia Dostawcy dodatkowych informacji określonych przez Dostawcę koniecznych do wykonania Umowy.

Wynagrodzenie 

Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie z Klientem po przeprowadzeniu analizy jego dokumentów.

Odstąpienie od Umowy

  1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia z Dostawcą.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu Umowy należy przesłać:
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@zwrotodbanku.pl
    • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Dostawcy: Kulig i Wspólnicy – Adwokaci i Radcowie Prawni SP.K , Al. Roździeńskiego 188C, 40-203 Katowice
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawierać powinno:
    • imię i nazwisko;
    • numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
    • numer bądź datę Umowy zawartej z Dostawcą;
    • numer bądź dane umożliwiające identyfikację umowy kredytu konsumenckiego, z której roszczenia były przedmiotem Umowy.
  4. W przypadku skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą oraz brak jest konieczności zawierania dodatkowych porozumień. 
  5. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wskazanie przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy błędnych lub nieprawdziwych danych osobowych.

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w wypadku powzięcia przez Klienta zastrzeżeń bądź niespełnienia oczekiwań Klienta.
  2. Składając reklamację Klient ma obowiązek wskazać:
    • imię i nazwisko;
    • numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
    • numer bądź datę Umowy zawartej z Dostawcą;
    • numer bądź dane umożliwiające identyfikację umowy kredytu konsumenckiego, z której roszczenia były przedmiotem Umowy;
    • wskazać przyczynę składania reklamacji.
  3. Złożenie reklamacji możliwe jest:
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@zwrotodbanku.pl
    • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Dostawcy: Al. Roździeńskiego 188C, 40-203 Katowice.
  4. W wypadku niewskazania przez Klienta danych wskazanych w ust. 2 powyżej, Dostawca może podjąć kontakt z Klientem za pomocną wskazanych przez niego danych do korespondencji oraz wezwać Klienta przekazania brakujących informacji koniecznych do rozpatrzenia reklamacji, o ile braki te uniemożliwiają rozpatrzenie reklamacji.
  5. Dostawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji bądź uzupełnienia braków reklamacji przez Klienta.
  6. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wskazanie przez Klienta przy składaniu reklamacji błędnych lub nieprawdziwych danych osobowych.

Ochrona danych osobowych i poufność

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników (w tym Klientów) Serwisu internetowego jest Dostawca.
  2. Dostawca dokłada wszelkich starań do zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych.
  3. Wszystkie informacje uzyskane przez Dostawcę w związku z zawieraniem bądź wykonywaniem Umowy są poufne, a gromadzone są i przetwarzane jedynie w celu realizacji Umowy, a w wypadku wyraźnej zgody Klienta, także w celu marketingowym, oraz zakazuje się ich wykorzystywania w celu innym niż zawarcie bądź wykonanie Umowy lub w celu innym niż wynika to ze zgody Klienta.
  4. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, a Klient ma prawo do wycofania zgody w późniejszym terminie.
  5. Prawa klienta w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych oraz informacje konieczne dla ich wykonania wskazane są w Polityce prywatności RODO dostępnej na stronie internetowej zwrotodbanku.pl
  6. Informacje uzyskane przez Dostawcę w związku z zawieraniem bądź wykonywaniem Umowy mogą zostać ujawnianie osobom trzecim bez pisemnej zgody Klienta, w przypadku:
    • pracowników Dostawcy, posiadających stosowne upoważnienia,
    • współpracowników Dostawcy, których współpraca opiera się o umowę cywilnoprawną zawartą z Dostawcą lub/i udzielone pełnomocnictwo do zastępowania w sprawie;
    • osób lub instytucji, w stosunku do których konieczność ujawnienia informacji wynika z mocy prawa.

Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie.
  2. W przypadku zmiany treści Regulaminu, zmieniona treść Regulaminu wchodzi w życie 7 dni po jej publikacji na stronie Serwisu internetowego.
  3. Dostawca umożliwia wgląd do treść regulaminu sprzed wprowadzenia zmian w odpowiednio opisanym miejscu na stronie Serwisu internetowego.
  4. Zmiana regulaminu nie dotyczy tych Umów, które zostały zawarte przed wejściem w życie dokonanych w Regulaminie zmian. 
  5. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Odzyskaj pieniądze skradzione z konta
lub uzyskaj anulowanie kredytu
wyłudzonego na Twoje dane

Wyślij do nas formularz, a odezwiemy się w ciągu 24 godzin.
Logo Zwrotodbanku